“Kazanka” dokazuje, že v PFL môžu byť triedy tímov

“Kazanka” dokazuje, že v PFL môžu byť triedy tímov. A je to super
Denis Benevolsky o pozitívnom vplyve “Kazanka” na ruskú nižšiu divíziu.

“Spartak-2”, “Zenit-2”, “Kazanka” – to všetko farma klub. Ale prvé dve mená poskytnúť jasný odkaz: to je druhá klub, prívesok na hlavné, dvojitý. Ale tretia hovorí o identite. To je – je iný príbeh, samostatná značka, nezávislá skupina s jeho identitou, jeho slogan, a tak ďalej. Takáto umiestnenie farmy tím je nový ruský futbal a, ako prax ukazuje, dobré príde k publiku. Ak budeme hovoriť o pôvodných tímov PFL vo žlté svetlo žiarovky mozog okamžite zapáli “Ararat”. Ale to je prípad peňazí. Tím predstavil obrovskú striekačku, ktorými pumpovať do jej bucľaté bublina fľaštičky. Ale “Kazanka” je presne o kreatíve. Má svoje vlastné tematické programy, ktoré osvetľuje život klubu – “oboch prístupových ciest” – svoje vlastné webové stránky, rovnako ako horiace sociálne siete.

Vo VC na “Kazanka” dvakrát viac účastníkov, než je “Spartakus” -2, a týmto – indikátor kvality klub mediálne stratégie. V “dve cesty” sa zvyčajne zobrazuje mesto, v ktorom “Kazanka” jazdí na ceste (zemepis PFL kluby je rozsiahly, a tieto problémy sú veľmi zaujímavé). Vyrobené z najlepších kanonikov minimalizmu a najviac prispôsobiť komunikáciu s fanúšikmi. Stránka má formu spätnej väzby, ktorú ani Zenith nemá. Maximálna otvorenosť a transparentnosť je vzácne pre náš futbal, ale “Kazanka” sa valí na ceste.

 

Projekt je realizovaný pred začiatkom sezóny, dal mu pevnú prezentáciu a tento týždeň “Kazanka” Herkus stretol analyzovať súčasnú situáciu turnaja – to všetko vypovedá o najvážnejšie voči vedeniu komunity. Úloha v klube je jedna – výstup v FNL v prvom roku existencie. V poslednej dobe “Kazanka” roztrhal médiá: Galanina a Tugarov hral v štýle trestu Messi a Suarez. Mladí muži v rozhovore uviedli, že to bola ich vlastná tvorivosť, ale je ťažké uveriť. “Loco” je teraz silnejšia než všetky Premier League roztočí marketing a public relations, a PR ťah veľmi organicky zapadá do štruktúry komunikačnej politiky klubu. Press aktovka “Kazanka” pracovný reproduktor “RŽD-Arena” a tlačový hovorca “Lokomotíva” Evgeni Kirilov, a iste je to, že aj jeho kolegovia prišli s skvelý nápad, a hráči proste čakal, až zhmotniť úspešnú akciu.

Je skvelé, že existujú také projekty v našom futbale, najmä v nižších divíziách, ktoré predstavujú zhruba rovnako ako za správanie manželstvo diviakov – takmer neexistujúci. PFL je hlavným sponzorom – bukmekerku “FonBet”, ale naozaj si myslím, že liga mu dáva oveľa viac zákazníkov? To sotva, pretože PFL vlastne nikdy vysielať, a to znamená v priebehu zápasu sú skôr vyprahnutej púšti – ľudia tam asi rovnaký ako na Sahare na poludnie. V tomto prípade je potenciálne publikum je spálené nie je zdrojom ultrafialového žiarenia, a low-kvalitný výrobok, ktorý nie je ani snažia zbaliť. V súvislosti s tým, čo sa píše o PFL v médiách? Hromadné distribútori úrovne bitka plat letákov a bez zmrazenie tímy lekárov. Táto hra zjavne nie je odvolanie k klubov PFL sponzorov a nepridá k fanúšikom.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s